Шановні покупці, просимо уважно ознайомитись з розділом обмін та повернення картин. Здійснюючи замовлення на нашому сайті, Ви погоджуєтесь з правилами обміну та повернення товару.

 

Коротко про повернення та обмін

 

Обмін та повернення

Ви можете повернути товар, придбаний на сайті PATRIOT UA Gallery протягом 14 днів з дня покупки.

Упакуйте товар

• Поставте новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, де його отримали.

• Якщо ви придбали товар із подарунком при поверненні, необхідно надати весь набір (товар разом із подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.

• Копію чека або ТТН надіслати бажано – це прискорить процес.

 

Куди приносити товар

Для повернення товару вам необхідно зв'язатися з нами електронною поштою patriotua044@gmail.com або за номерами телефону вказаними на сайті та подати заявку на повернення товару належної якості, вказавши причину повернення.

Товар можна надіслати на адресу або відділення кур'єрської компанії, яку вкаже наш менеджер, товар із вищепереліченими документами звичайною посилкою, без оголошеної вартості та післяплати.

Також повернення або обмін товару можна здійснити у нашому пункті видачі товару у м. Києві, адресу найближчого пункту видачі вам повідомить наш менеджер. Після погодження з вами дати візиту.

 

Ми зможемо прийняти повернення лише якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • без ознак експлуатації.

 

Як мені повернуть гроші за товар?

Заявка на повернення розглядається від 1-5 днів, і після ухвалення рішення про повернення коштів гроші повертаються на вказану вами банківську картку.

Для цього вам необхідно повідомити нашого менеджера номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.

 

У яких ситуаціях я можу повернути товар?

Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів після покупки.

Можна повернути товар, якщо:

• товар не відповідає зазначеному в замовлення розміру;

• товар не відповідає опису чи фото на сайті;

• товар неналежної якості.

Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд.

 

Вартість доставки товару при поверненні

Ви можете повернути товар "Новою поштою" або самостійно.

При поверненні товару протягом 14 днів з моменту покупки вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної ваги та оцінної вартості товару.

Якщо ви отримали не той товар, що замовляється, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправлення цього повернення з відділення.

 

Детально про Повернення та обмін

 

Правила обміну або повернення картин належної якості.

 

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Днем покупки вважається дата, зазначена на товарному чеку чи ТТН. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ або ТТН. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, Ви маєте право вимагати повернення коштів.

 

Обміну не підлягають товари належної якості, зазначені у Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172.

 

У разі відсутності на момент здійснення повернення в асортименті інтернет-магазину аналогічного товару Ви маєте право:

• зробити обмін при першому надходженні відповідного товару у продаж;

• придбати будь-який інший товар із наявного в асортименті, з відповідним перерахуванням вартості;

• отримати назад гроші у розмірі вартості товару, що повертається, без урахування витрат на доставку.

 

У разі повернення товару належної якості, додаткові витрати на пересилання товару, що повертається, покупцю не компенсуються. Повернення грошей здійснюється грошовим переказом на Ваше ім'я за вказаною Вами адресою або на банківську картку, з якої було здійснено платіж.

 

Порядок здійснення обміну чи повернення картин належної якості:

 

1. Для здійснення обміну товару належної якості у разі, якщо не підійшов Вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією необхідно:

a) Зв'язатися з нами електронною поштою patriotua044@gmail.com або за номерами телефону вказаними на сайті та подати заявку на повернення товару належної якості, вказавши причину повернення.

b) Додати касовий чек або копію квитанції про оплату посилки післяплати. Відсутність у Вас касового чека чи іншого документа, що засвідчує факт та умови купівлі товару, не є підставою для відмови у задоволенні Ваших вимог. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт придбання товару, що повертається в нашому інтернет-магазині.

c) Надіслати товар за адресою або на склад транспортної компанії, яку Вам вкаже менеджер/співробітник. Картину необхідно надіслати в надійному впакуванні, вклавши туди копії вищезгаданих документів.

2. Розгляд Вашої заяви та обмін товару або повернення коштів за даний товар здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання товару та заявки.

 

Правила обміну або повернення картин неналежної якості.

 

Якщо Вами отримано товар неналежної якості, Ви маєте право скористатися положеннями ст. 8 Закону України щодо захисту прав споживачів.

Ви маєте право пред'явити передбачені ст. 8 Закону про захист прав споживачів вимоги щодо недоліків товару, якщо їх виявлено протягом гарантійного строку чи терміну придатності.

 

Можливі причини обміну або повернення товару неналежної якості:

 

1. Істотні зовнішні недоліки

2. Нестача комплектації Вашого замовлення;

3. У процесі експлуатації виявлено приховані дефекти чи шлюб.

 

При поверненні товару неналежної якості Ви маєте право:

• отримати повернення сплаченої за товар грошової суми, а також компенсацію додаткових витрат на пересилання/доставку товару, що повертається.

• здійснити обмін товару на такий самий товар належної якості або аналогічний, з товарів, наявних. У разі відсутності на момент здійснення повернення в асортименті аналогічного товару, Ви маєте право: здійснити обмін при першому надходженні відповідного товару у продаж або придбати будь-який інший товар з наявного в асортименті з відповідним перерахуванням вартості.

 

При розрахунку суми компенсації повернення товару неналежної якості, враховується вартість додаткових витрат, понесених покупцем на пересилання/доставку товару, що повертається. Оплата, здійснена за допомогою банківської картки або післяплатою, повертається на банківську картку покупця, який здійснив платіж.

 

Порядок здійснення обміну чи повернення картин неналежної якості:

1. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у день отримання товару.

2. Претензії до суттєвих зовнішніх недоліків товару, комплектності та товарного вигляду приймаються протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

3. Під час доставки товару поштовою службою або службою кур'єрської доставки необхідно оглянути упаковку посилки. У разі виявлення її пошкодження, яке свідчить про можливе часткове або повне псування вкладення (товарів), необхідно скласти відповідний акт, відмовитися від отримання посилки (до оплати післяплати або оплати готівкою кур'єру) і повідомити нас про проблеми, повідомивши про бажання отримати замовлення повторно або відмови від нього.

4. При виявленні невідповідності комплектації замовлення, явних та прихованих недоліків товару, виявлених у процесі його експлуатації для пред'явлення претензій до якості товару, необхідно:

a) Оформити заяву на повернення товару неналежної якості. Для цього необхідно зв'язатися з нами електронною поштою patriotua044@gmail.com або за номерами телефону, вказаними на сайті. У заявці необхідно докладно вказати, який саме дефект містить товар, що повертається.

b) Додати документ, що засвідчує оплату Вашого замовлення: копія квитанції про оплату післяплатою, касовий чек або квитанція про оплату готівкою кур'єру. У випадку, якщо у Вас відсутній документ, що підтверджує факт оплати товару, Ви маєте можливість пред'явити претензію. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт замовлення товару у нашому сервісі.

c) Додати копію квитанції про оплату додаткових послуг з пересилання/доставки товару, що повертається.

d) Надіслати на адресу або відділення кур'єрської компанії, яку вкаже наш менеджер товар з перерахованими вище документами звичайною посилкою, без оголошеної вартості та післяплати.

 

У жодному разі не можна повернути картини:

На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:

 

• Товар, пошкоджений або модифікований.

• Товар, який має сліди користування.

• Індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу замовника.

• Товар після 14 днів з дня продажу не може бути прийнятий для повернення або обміну.

 

Також повернення або обмін товару можна здійснити у нашому пункті видачі товару у м. Києві, адресу найближчого пункту видачі вам повідомить наш менеджер. Після погодження з вами дати візиту.

 

Розгляд Вашої заяви на обмін або повернення товару неналежної якості та компенсація витрат здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання товару та заяви.